Очищувач карбюратора аерозоль Hi-Gear HG3121, 510гр
Бренд: Hi-Gear
Код товара: 11254
Артикул: 3121
Наличие: Есть в наличии
346 грн.
Очищувач карбюратора Hi-Gear HG3121
При засміченні карбюратора углеродистими відкладеннями оптимальна пропорція бензину і повітря порушується. Двигун працює або на "бідній", або на "багатій" суміші. Карбюратор не піддається регулюванню. Це призводить до ускладнення пуску і зниження потужності двигуна, перевитрати бензину, погіршення "приємності", появи детонації, калильного запалювання та підвищення токсичності вихлопу. Синтетична формула складу Hi-Gear HG3121 забезпечує йому найвищі очищувальні властивості серед аналогічних препаратів. Очищає від нагару і углеродистих відкладень: дросельні заслонки, повітряні та паливні жиклери, систему і електромагнітний клапан холостого ходу, канали карбюратора, впускні клапани та днища поршнів.
Переваги:
- Очищувач карбюратора Hi-Gear HG3121 без розборки відновлює заводські характеристики карбюратора.
- Дозволяє відрегулювати карбюратор для досягнення мінімального витрату бензину.
- Знижує токсичність вихлопу (особливо актуально перед проходженням тестів ТО).
- Нейтралізує наслідки використання бензину сумнівної якості.
- Рекомендується використовувати в доповнення до очищувачів системи живлення, заливаючи в бак, оскільки не всі елементи живлення можна очистити присадками до пального і, навпаки, аерозоль ніколи не зможе "добратися" туди, де чудово працюють очищувачі, заливаючи в бензобак. Рекомендується застосовувати раз на рік перед проходженням техогляду. При використанні бензину сумнівної якості застосовуйте кожні 5000–7000 км.
- Безпечний для кисневих датчиків і каталізаторів.
- Одна упаковка розрахована на 2–3 обробки карбюратора.
Застосування:
- На вимкненому двигуні зніміть повітряний фільтр. Вставте трубочку в розпилювач.
- Розпиліть очищувач на зовнішні поверхні карбюратора, важелі приводу заслонок.
- Заведіть двигун.
- Обережно утримуючи рукою важіль приводу дросельної заслонки (щоб двигун не заглох), направте струмінь очищувача на заслонки, стінки і канали карбюратора. Розпилюйте очищувач, періодично "прогазовуючи", не даючи двигуну заглохнути. Після зупинки двигуна продовжуйте розпилювати склад ще 2–3 секунди.
- Через 2–3 хвилини заведіть двигун. Після чистки двигун може погано заводитися і сильно диміти через згораючі відкладення — це нормально. Після кількох "прогазовок" робота двигуна помітно покращиться. Повторіть очищення (з п. 3).
- Відрегулюйте оберти холостого ходу.
Примітка: Для відновлення обертів холостого ходу рекомендується прочистити канали електромагнітного клапана холостого ходу (недоступні для очищувача ззовні). Після зовнішньої очистки карбюратора (пункт 3) на працюючому двигуні (оберти коленвала повинні бути вище 2000) відкрутіть електромагнітний клапан примусового холостого ходу (ЕПХХ) і впорсьніть порцію очищувача всередину посадкового отвору клапана. Потім встановіть клапан і кілька разів "прогазуйте". Для очищення клапана ПКВ (примусової системи вентиляції картера): зніміть і прочистіть клапан струменем очищувача, добийтеся вільного переміщення клапана всередині корпусу (чується стук). При потраплянні складу на фарбу змийте його струменем води (не витирайте). Використовуйте трубочку-насадку для важкодоступних місць.
Попередження: Вогнебезпечний. Використовуйте подалі від джерел тепла, іскр, вогню.