Hi-Gear 9037 Металлогерметик для ремонту тріснутіх головок і блоків циліндрів, прокладок головки блоку та радіаторів. 325 мл
Герметик Hi-Gear HG9037 додається у воду! Не змішувати з тосолом (антифризом).
Надійно усуває витоки тосолу (антифризу) через прокладку головки блоку. Особливо ефективний при витоку додаткової прокладки (при переведенні двигуна на 76-й бензин).
Ремонтує, з міцністю зварювання, тріснуті алюмінієві або чавунні головки та блоки двигуна.
Усуває навіть значні витоки мідних, алюмінієвих, пластикових та композитних радіаторів, печей обігрівачів.
Витримує вібрацію, перепади температур, високий тиск, не вимивається, не розчиняється.
Склад потрапляє з водою в місце витоку, витікає в іншу середу (повітря), полімеризується, розширюється (створює ефект пробки), тим самим зупиняє витік. Твердіючи, склад набуває міцності металу.
Склад може знаходитися під невеликим тиском. Зберігати в прохолодному, сухому місці.
ПРИМЕНЕННЯ:
При холодному, не працюючому двигуні зніміть кришку радіатора.
Прогрійте двигун до робочої температури, повністю відкривши кран обігрівача салону.
Заглуште двигун і злийте рідину з радіатора та блоку.
Залийте воду в радіатор і повторіть прогрів і зливання рідини з радіатора та блоку до повного видалення тосолу з системи охолодження.
Заглуште двигун і злийте воду.
Змішайте засіб з 2,5 л води.
Рекомендується зняти свічку запалювання з циліндра, у камері згоряння якого виявлена тріщина, перед тим як завести двигун.
Залийте в систему охолодження приготовлену рідину і запустіть двигун, долийте в радіатор води.
Закрийте кришку радіатора і дайте двигуну попрацювати на холостих обертах не менше 20 хвилин або до припинення витоку.
Вимкніть двигун і злийте суміш. Бажано просушити впродовж 24 годин (не менше 3-х годин) з відкритим радіатором та зливним отвором.
Забруднену систему охолодження рекомендується попередньо обробити Промивкою HG9017, HG9014.