На відміну від поліефірних шпатлівок, в яких використовуються традиційні наповнювачі, ця шпатлівка містить модифіковану алюмінієву пилу, яка має відмінні пластичні та термічні властивості. Використаний наповнювач дозволяє застосовувати цю шпатлівку на елементах, що підлягають різним видам вібрації, таких як покриття двигуна чи багажника.
Шпатлівка стійка до високих температур (до 90°C), перепадів температур та має гарну теплопровідність, що дозволяє її наносити на місця, що підлягають нагріванню, такі як частини, близькі до двигуна. Завдяки унікальній рецептурі, шпатлівка також може використовуватися для ремонту алюмінієвих та оцинкованих елементів.
Спосіб застосування
Шпатлівка ALU наноситься шпателем на очищену та знежирену поверхню. Вона використовується для заповнення нерівностей і подряпин на поверхні кузова перед фарбуванням. Шпатлівка відрізняється високою еластичністю. Витримує підвищення температури до 90°C, а також перепади температур, тому може використовуватися для покриття частин автомобіля, близьких до двигуна.
Нанесення:
Перед використанням додайте до відміряної порції шпатлівки 2-3% відвердника і ретельно перемішайте до однорідної консистенції. Наносити шарами товщиною до 3 мм, мінімальна температура нанесення +10°C.
Час нанесення від моменту змішування з відвердником становить 4-6 хвилин при температурі +20°C.
Сушка:
Час сушки становить 25-35 хвилин при температурі +20°C. Час сушки можна скоротити, підтримуючи протягом 10 хвилин температуру +60°C (не вище!!!).
Шліфування:
Поверхню шпатлівки можна шліфувати сухим способом відповідною наждачною папером:
На шпатлівку ALU можна наносити:
Рекомендується зберігати шпатлівку в сухому та прохолодному приміщенні, подалі від джерел тепла. Уникати попадання прямих сонячних променів. Поліефірна шпатлівка ALU постачається в упаковках: 0,25 кг; 0,75 кг; 1,8 кг.